30 maja 2015

Pierwszy (i nie ostatni) rok bloga!


Dzisiaj mamy dosyć wyjątkowy dzień. Otóż dokładnie rok temu, trzydziestego maja dwa tysiące czternastego roku na blogu Siostry Polki pojawił się pierwszy post! Nie wiem kiedy minął ten rok i wciąż dziwię się, jak szybko czas przecieka przez palce. Jeszcze kilka miesięcy temu, planując rocznicę bloga, wydawało mi się, że mam całe mnóstwo czasu, a dzisiaj, przypomniałam sobie o tym w ostatniej chwili! 

Mój blog z pewnością jest ważną częścią mojego świata, jest to malutki kącik, moje miejsce w sieci, gdzie od czasu do czasu mogę napisać co myślę, podzielić się czymś ciekawym, lub po prostu ponarzekać :)
Nikt mnie z tego nie rozlicza, wszystko mi wolno i generalnie uważam, że blogowanie to świetna sprawa. Nic nie cieszy mnie bardziej niż ciekawy komentarz lub zabawna dyskusja. Wiem, że ktoś mnie czyta i mimo, że moje statystyki nie należą do najwyższych, uwielbiam moich czytelników, którzy z chęcią do mnie wracają.  W czasie tego roku opublikowanych zostało 50 postów i 406 komentarzy. W tym miejscu dziękuję bardzo  za te prawie 23 tysiące wejść - to dla mnie zaszczyt!
 A wszystko zaczęło się dosyć spontanicznym, pierwszym postem, który możecie przeczytać tutaj!

Znajdywaliście mój blog w google wpisując:
polki w akcji
mój pierwszy raz
mój pierwszy raz z siostrą (?)
wakacje w Rosji
wariuję w mojej szkole (ja też)


1.Co ty masz dziecko na głowie?! Czyli (zabawny) post dotyczący moich warkoczyków afrykańskich
2.TAG: Mój pierwszy raz - nie wiem czy do tego posta przyciągnął Was tytuł, czy jesteście fanami TAGów? Pytam poważnie :P
3.Samochwała w kącie stała... i tak wciąż opowiadała... Co myślę o świadectwach z paskiem, nauce i ogólnie fenomenie wysokiej średniej.
4.Jestem głodna! - krytyczne spojrzenie na polską blogosferę - z przymrużeniem oka ;)
5.Powiedz mi dokąd jedziesz na wakacje, a ja powiem Ci kim jesteś. Jeden z moich ulubionych postów, z pewnością z największą ilością zdjęć - z podróży do Rosji - polecam!
6.Wyjątkowe imię to wyjątkowa osobowość? Coś o imionach i coś o charakterach.
7.O tym dlaczego szkoła średnia jest do kitu. Chyba nie muszę nic tłumaczyć? ;)
8.W pogoni za ideałem  faceta - oczywiście!

Przypominam, że listę wszystkich postów znajdziecie w archiwum po prawej, bądź w zakładce 'o blogu' na górze, pod nagłówkiem :) Na ten moment możecie życzyć mi kolejnego, bardziej owocnego i pracowitego roku! A tymczasem zapraszam do polubienia! Jeden klik, to jeden uśmiech :)