08 maja 2015

Linkownia #1

Mam zaszczyt i przyjemność powitać Cię w pierwszym poście z cyklu 'Linkownia' - czyli w zbiorze ciekawych filmików, artykułów i serwisów w internetach, które warto odwiedzić. Seria ta będzie pojawiać się regularnie odkrywając coraz to nowsze i ciekawsze strony. Zapraszam! :)



1.Na pierwsze miejsce zasługuje You're getting old! Ciekawa stronka, gdzie po wpisaniu Waszej daty urodzenia, pojawia się raport dotyczący Waszego życia i wydarzeń, które miały miejsce od czasu Waszego przyjścia na świat. Waszego, lub znajomego, zależnie od tego, czyją datę urodzenia wyszukacie. Zakochałam się w tej stronce!

2.A co jeśli lalce Barbie zmyjemy wyzywający makijaż i pomalujemy ją na nowo? Bardziej naturalnie i dziewczęco? Ciekawy, dający do myślenia film Change Dolls - zwłaszcza, jeśli tak jak ja, ma się bzika na punkcie lalek! 

3.Mime Through Time by SketchShe - czyli świetny filmik, cover?.. Nawet nie wiem jak to nazwać. Dziewczyny są genialne, warto zaglądnąć!

4.Ranking najdroższych seriali w historii. Wciąż dziwię się, że Gra o tron, jest na stosunkowo niskim miejscu, lecz mimo to, obiecałam sobie oglądnąć wszystkie seriale w listy. Wszystkie z wyjątkiem pierwszego miejsca... Sami zobaczcie.

5.Artykuł o studentach z Irlandii, którzy postanowili w ciągu miesiąca odnaleźć swojego sobowtóra! Niesamowite wrażenia, aż sama mam ochotę wziąć udział w takim projekcie.

6.Jeżeli spodobał Ci się jakiś film i szukasz czegoś podobnego - ta wyszukiwarka jest dla Ciebie! Uwaga, próbowałam. Uwaga, działa. Uwaga, polecam.

7.Niesamowity tumblr pary podróżników, którzy robią sobie zdjęcia w tym samym momencie. Aby to zrozumieć, musicie to zobaczyć, mnie urzekły ich spontanicznie, ale dokładnie przemyślane fotografie i cudowne krajobrazy... Warto ich zaobserwować.

8.Jeżeli tak jak ja, nie możecie spamiętać haseł do portali, które na dobrą sprawę do niczego nie są Wam potrzebne, możecie je usunąć w łatwy sposób. Często, ciężko w ustawieniach profilu, czy choćby w całym internecie znaleźć informację jak to zrobić. Wtedy więc wchodzimy na stronę justdelete.me, która zawiera katalog bezpośrednich linków do usunięcia naszego konta z serwisów internetowych. Co więcej - jest w również w języku polskim!

9.FutureMe to strona dająca możliwość wysłania wiadomości w przyszłość - do siebie lub jakiejkolwiek innej osoby. Wystarczy, że znamy adres e-mail osoby, do której chcemy wysłać list i wiemy, że przez wybrany przez nas okres czasu nie zmieni tego adresu. Mamy możliwość określenia daty dostarczenia naszej wiadomości, aż do 2065 roku! Chyba skuszę się napisać meila do siebie samej - na przykład z okazji pięćdziesiątych urodzin...

10.Strona, która wiecznie się ładuje. Może to zabawne, ale mnie to uspokaja i niezmiernie ciekawi. Warto wspomnieć, że nie ładuje się zwyczajnie, lecz w piękny sposób. Świetny sposób na nudę. Zapraszam na prettyloaded.

Koniecznie napiszcie który link przypadł Wam do gustu najbardziej, a może mi coś polecicie?
__________________________________________________________
Standardowo zapraszam do polubienia mnie na facebooku,
o nowych postach, dowiesz się jako pierwsza!