21 sierpnia 2014

TAG: Mój pierwszy raz O.o

Witam wszystkich ciepło - czyli odwrotnie niż jest na dworze i zapraszam na spontaniczny i mega szybki post dotyczący mojego pierwszego razu. A dokładnie, kilkunastu pierwszych razów :) I od razu TAGuje wszystkich tych, u których ten TAG jeszcze się nie pojawił!



1. Czy rozmawiasz jeszcze ze swoja pierwsza miłością?
To wszystko zależy od tego, czy mówimy tutaj o mojej pierwszej przedszkolnej i nieodwzajemnionej miłości, czy tej, która była odwzajemniona i zaowocowała pierwszym, gimnazjalnym chodzeniem. Generalnie z jednym i drugim osobnikiem ograniczam się do "cześć, cześć".

2. Jaki był twój pierwszy napój alkoholowy?
Kiedy byłam mała (na prawdę mała, miałam kilka lat) tata dawał mi łyżeczką pianę z piwa. Nie ma się z czego śmiać! Czułam się taka poważna i brana za prawie dorosłą! A jeśli wg Ciebie piana z piwa nie zalicza się do napojów alkoholowy, to nie wiem jakie było twoje dzieciństwo :P

3. Jaka była twoja pierwsza praca?
Mając dokładnie 9 lat, pracowałam w Euro Lunaparku, zarabiając przy tym 30zł dziennie :) Moja praca polegała na zapraszaniu ludzi, przez mikrofon, do gry w bidony. Brzmi dziwnie... Ale nie mam pomysłu jak mam to wytłumaczyć. Pracowałam w ten sposób w okresie wakacyjnym w Rosji i Polsce. Zabijcie mnie, ale nie mam pojęcia co rodzice zrobili z moimi pierwszymi zarobionymi pieniędzmi i chyba wolę żyć w słodkiej niewiedzy :) 

4. Jaka była pierwsza osoba, która do Ciebie dziś napisała?
Była to moja przyjaciółka, niestety odpowiedzi się doczekała kilka godzin później - dzisiaj wstałam wyjątkowo późno :D

5. Jaka była pierwsza osoba, o której dziś pomyślałaś?
O Konstancji pomyślałam, bo trzeba było małego szkraba do żłobka zebrać ;)

6. Gdzie po raz pierwszy leciałaś samolotem?
Pierwszy raz leciałam samolotem w wieku dwóch lat, do Rosji, na Syberię. Do Nadymu konkretniej... Niestety niewiele pamiętam z tego wyjazdu.

7. Gdzie po raz pierwszy zostałaś na noc?
Bez rodziców? Chodziłam do przedszkola/wczesnej podstawówki i zostałam na noc u koleżanki. Pamiętam, że byłam wtedy chora i mój kaszel doprowadzał jej mamę do szału i w nocy podawała mi syrop... Dobry syrop! Ciągle pamiętam ten smak i opakowanie :D

8. Kto był pierwsza osoba, z którą dziś rozmawiałaś?
Mama... Ale nie wiem czy można nazwać to rozmową, bo było przed szóstą rano i byłam nieobecna...

9. Co było pierwsza rzeczą jaka dzisiaj zrobiłaś?
Spoglądnęłam na telefon... Mój nałóg zmusza mnie do tego, że jest to ostatnia rzecz jaką robię przed zaśnięciem i pierwsza po przebudzeniu.

10. Jaki był pierwszy koncert na którym byłaś?
Nie mam bladego pojęcia... Szkoda.

11. Pierwsza złamana kość?
Uwaga, uwaga: NIGDY nie miałam złamanej kości. Ale to nie zmieniło faktu, że przyciągam wypadki jak magnes i mam za sobą kilka pobytów w szpitalu.                    

12. Pierwszy piercing?
Niespełna rok - mama przebiła mi uszy. Znaczy, nie mama tylko kosmetyczka. 

13. Pierwsze państwo za granicą, do którego pojechałaś?
Polska. Miałam pół roku z tego co się orientuję.

14. Jakie było Twoje pierwsze zwierzątko domowe?
Była to papuga, ale miałam ją przez niedługi okres czasu i nie pamiętam jak się nazywała, byłam wtedy bardzo mała i nie mam bladego pojęcia skąd się u nas wzięła. Potem był królik Tuptuś i bardzo dobrze pamiętam złość rodziców, gdy przegryzał nam kable...

15. Pierwsza uwaga w dzienniczku?
W dzienniku... "Lekceważy uwagi nauczyciela"... A wcale nie lekceważyłam! Tylko z kumpelą z ławki dostałyśmy napadu śmiechu... Okropnego napadu. Obie się popłakałyśmy i obie dostałyśmy po uwadze. Fizyka. Pierwsza gimnazjum. A teraz czas na zagadkę! Kto zgadnie, która z nauczycielek była na pierwszym miejscu mojej czarnej listy? :D

16. Pierwsza jedynka w szkole?
Matma. Czwarta klasa podstawówki. Ułamki. Łoloboga!

Ktoś jeszcze miał problem z ułamkami? Zresztą... Mi to zostało. Pozdrawiam i zapraszam do TAGu! Napiszcie oczywiście, czy któryś pierwszy raz, był podobny do Waszego, a może było zupełnie na odwrót? ;)