10 lipca 2014

Starość nie radość + TAG

Jak to powiadają starość nie radość, młodość nie wieczność moi drodzy ;)

Dzisiaj jestem zupełnie innym człowiekiem niż wczoraj. Seriously. 17 lat kończy się tylko i wyłącznie raz. A ja kończę właśnie dzisiaj ;) Niesamowite. Dopiero kończyłam jedenaście, ciesząc się z tego, że wreszcie jestem nastolatką - a nie dzieckiem, a tu bum. Jeszcze tylko rok i pełnoletność, o zgrozo.
Z tejże okazji zapraszam Was na TAG: 50 faktów o mnie. Dam się poznać z wielu stron, których jeszcze nie znacie ;) Jeśli dotrwacie do końca-koniecznie dajcie o tym znać! :))


  • FAKT 1: Nie lubię gdy ktoś zwraca się do mnie po imieniu i nie jestem do tego przyzwyczajona. Kiedy ktoś mówi "Karolina" od razu mi się wydaje, że jest na mnie zły. Rodzina mówi do mnie Lina, a przyjaciele Kunia. BTW nie lubię swojego imienia, a przez pierwsze dwa dni życia nazywałam się Katarzyna :)
  • FAKT 2: Nie lubię żółtego i brązowego. Po prostu nie lubię. Jakaś rzecz musi być naprawdę wyjątkowa, aby spodobała mi się w tym kolorze. Właściwie, brąz jest uważany za najbrzydszy kolor świata - jest ktoś kto go lubi?
  • FAKT 3: Boję się wszelkiego robactwa na tym świecie: pająków, robaków pełzających, latających, skaczących... Fu!
  • FAKT 4: Nie opanowałam jeszcze sztuki chodzenia na szpilkach :(
  • FAKT 5: Lubię jeździć samochodem w roli pasażera z przodu, ale kiedy na drodze spotykam jakieś komplikacje, stłuczki, wypadki - wpadam w panikę.
  • FAKT 6: Mam cztery kolczyki. Trzy w prawym uchu, jeden w lewym.
  • FAKT 7: Zawsze chciałam mieć starszego brata (jestem najstarsza z rodzeństwa)
  • FAKT 8: Uwielbiam chodzić do kina, teatru, filharmonii...
  • FAKT 9: Przywiązywałam się do każdego zwierzątka w moim domu, z każdym rozmawiałam, bawiłam się i nadawałam długie, skomplikowane, ale dużo znaczące dla mnie imiona. Nawet rybkom!
  • FAKT 10: Kocham zwiedzać, podróżować... Jednym słowem lubię życie na walizkach ;)
  • FAKT 11: Mam okropny, głośny i przerażający śmiech :D
  • FAKT 12: Ubóstwiam musicale. Mój ulubiony to francuski "Notre Dame de Paris" z 1998 roku
  • FAKT 13: W przyszłości chcę sobie zrobić tatuaż.
  • FAKT 14: Fascynują mnie delfiny, a praca w delfinarium jest moim zdaniem jedną z najbardziej niesamowitych na świecie. Wywnioskowałam to z mojej wizyty w delfinarium "Nemo" w Odessie, na Ukrainie.
  • FAKT 15: Byłam już w ok. 10 państwach i chciałabym zwiedzać więcej i dalej! :)
  • FAKT 16: Mój kolor oczu nieustannie się zmienia.
  • FAKT 17: Przeklinam. Stanowczo za dużo. A przekleństwa z ust dziewczyny są ble! Na szczęście mam ludzi wokół siebie, którzy mnie tego oduczają.
  • FAKT 18: Uwielbiam robić zdjęcia, ale lubię też na nich być ^.^
  • FAKT 19: Wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia tylko do własnego dziecka, w moim przypadku również do rodzeństwa ;)
  • FAKT 20: Moje najulubieńsze lody? Waniliowe z Grycana - zawsze i wszędzie!
  • FAKT 21: Kilka razy w podstawówce i gimnazjum byłam przewodniczącą, bądź wiceprzewodniczącą klasy - nie polecam.
  • FAKT 22: Nie przepadam za walentynkami.
  • FAKT 23: Lubię smakować kuchni świata, nowych owoców, warzyw... Omnomnom!
  • FAKT 24: Uwielbiam słuchać języków obcych. Uczyć się języków obcych... Zwłaszcza angielski! Od 4 lat chodzę na dodatkowy angielski (4h w tygodniu), a w szkole jestem w grupie rozszerzonej.
  • FAKT 25: Lubię mieć pomalowane paznokcie, ale czekanie aż lakier wyschnie doprowadza mnie do szału. 
  • FAKT 26: Trzy lata z rzędu byłam na koloni nad Bałtykiem, trzy lata z rzędu na oazie wakacyjnej, oraz trzy lata z rzędu w zimie w sanatorium w Rymanowie Zdroju. Każdy z turnusów wspominam wyjątkowo, lecz nie zawsze pozytywnie ;)
  • FAKT 27: Moja ulubiona pora roku, jest również tą najkrótszą niestety. Wiosna *.*
  • FAKT 28: Z reguły jestem pedantyczna, bałagan wokół mnie niejednokrotnie doprowadza mnie do szału i/lub histerii.
  • FAKT 29: Lubię duże miasta i nie wyobrażam sobie żyć na wsi.
  • FAKT 30: Zdarza mi się mówić do siebie. I to po angielsku!
  • FAKT 31: Nie cierpię owijania w bawełnę. Nie można prosto z mostu?
  • FAKT 32: Raptem kilka razy w życiu jeździłam konno, ale marzę o tym, by to powtórzyć.
  • FAKT 33: Niespecjalnie przepadam za słodyczami, a zwłaszcza za tortami...
  • FAKT 34: Nie lubię ludzi, którzy wiecznie wybrzydzają, tymbardziej jedzeniem.
  • FAKT 35: Mam bzika na punkcie butów. Zwłaszcza firmowych. Nawet zamierzam poświęcić temu oddzielny post ;)
  • FAKT 36: Gdy zaczynam czytać książkę, w pewnym momencie czytam ostatnie zdanie. Koszmarne przyzwyczajenie! Zwłaszcza jeśli chodzi o kryminały! :D
  • FAKT 37: Przed snem wyobrażam sobie niesamowicie niestworzone sytuacje. To wyjaśnia moje nienormalne i niemoralne sny :D 
  • FAKT 38: Nie wierzę w horoskopy, ani senniki.
  • FAKT 39: Zanim założyłam bloga, marzyłam o vlogu. Niestety nie miałam sprzętu, więc pozostało mi pisanie ;) I chyba podjęłam dobrą decyzję, bo w ogóle nie znam się na programach graficznych, obrabianiu filmów, ani nic. Po prostu lubię gadać :D
  • FAKT 40: W przyszłości chciałabym być zaradną, nowoczesną mamą i panią domu, spełniającą się również zawodowo.
  • FAKT 41: Gotuję tylko wtedy, kiedy muszę. Więc szukam faceta który potrafi coś upichcić! :))
  • FAKT 42: Wolę domówki, niż imprezy w klubach.
  • FAKT 43: Nie lubię wcześnie wstawać, ale gdy wstaję zbyt późno-mam wyrzuty sumienia.
  • FAKT 44: Nigdy w pełni nie ogarnę przedmiotów ścisłych i musiałam się z tym pogodzić już w podstawówce. Jestem polonistką i duszą artystyczną.
  • FAKT 45: Uwielbiam występować na scenie. Grać, śpiewać, recytować...
  • FAKT 46: Kocham śpiewać, ale moja kariera zaczyna się i kończy pod prysznicem bądź przed lustrem. Poza jedynym w moim życiu koncercie, o którym wspominałam TUTAJ.
  • FAKT 47: Czytam, czytam i jeszcze raz czytam. W dużych ilościach. Blogi, artykuły, recenzje, gazety, książki, ebooki. Serce mi się kraja na myśl, że "sztuka czytania zanika"...
  • FAKT 48: Nienawidzę rasizmu, gdyż od dzieciństwa miałam styczność z ludźmi różnej narodowości, różnych ras i zupełnie innych kultur.
  • FAKT 49: Mam talent do zapominania haseł i loginów, a to dlatego, że mam mnóstwo kont na wielu portalach, forach i grach ;) 
  • FAKT 50: Tak naprawdę cały czas Was okłamuję. Urodziłam się w Rosji, moja mama jest Rosjanką, mam tam rodzinę... Więc wychodzi na to, że nie jestem Siostrą Polką, tylko Siostrą pół na pół i jestem dumna z mojego pochodzenia.

Jest to mój pierwszy TAG i pierwszy post tylko i wyłącznie o mnie, więc dziękuję tym, którzy dotrwali do końca, macie anielską cierpliwość! :) Pozdrawiam Was bardziej niż serdecznie! Peace!