21 czerwca 2014

Śliczna, piękna i wogóle takie tam.

Czasami zastanawiam się, czy Konstancja jest najpiękniejsza na świecie sama od siebie czy teoretycznie powinnyśmy mieć to w genach?  Niezależnie od tego, patrzę na nią codziennie i wzdycham. Takiej to dobrze... Niejednokrotnie obiło mi się o uszy, że ładnym w życiu łatwiej...


Właściwie, to zazdroszczę jej takiej siostry jak ja. To dosyć egoistyczne i podchodzi pod samouwielbienie, ale taka jest prawda :) Chciałabym mieć kogoś kto wiecznie by się mną zajmował i fryzurki robił, na spacery chodził i usypiał. I karmił i sprawdzał co dwie i pół minuty czy u mnie aby wszystko dobrze. I kochał mnie bezinteresownie. Bycie dzieckiem to super sprawa. Konstancja, Myszko- nie dorastaj, bo nie wiesz co Cię czeka :*






Dodałam dzisiaj nową podstronę z listami filmów, seriali i książek które chcę obejrzeć i przeczytać, zaglądnijcie! :)